wuxmachine
wuxmachine
|
Pievienots: Pirmdiena, 12.03.12, 09:46 | Ieraksts # 1 Offline |
| Apvidus auto ir modē, ko pierāda dažādu sporta un luksusa auto ražotāju sērijveida modeļi kā Porsche Cayenne un koncepti kā Maserati Kubang. Konkurenci luksusa apvidus auto segmentā tuvāko gadu laikā sola sastādīt jauns modelis no Bentley, kam šobrīd dots nosaukums Bentley EXP 9 F.
Ženēvā prezentētais apvidus modelis vēl ir koncepta stadijā, un par tā nonākšanu sērijveida ražošanā tiks lemts šī gada laikā. Ja VW koncerna vadība pieņems pozitīvu lēmumu, tad EXP 9 F tirdzniecībā varētu nonākt jau 2014. vai 2015. gadā. Galvenais tirgus saistās ar Ameriku, Ķīnu un Eiropu, kur pieprasījums pēc apvidus automobiļiem arvien aug.
Vizuāli potenciālais trešais Bentley modelis līdzinās pārējiem ražotāja modeļiem – priekšas daļa ar lielajiem apaļajiem lukturiem aizgūta no jaunā Bentley Mulsanne, bet aizmugurējie spārni noskatīti no Continental GT. Par dinamisku veidolu gādā slīpais bagāžas nodalījums, nelielais jumta antispārns un masīvās ovālās izplūdes izejas. Riteņu arkas pilda turbīnas dizainā ieturēti 23 collu vieglmetāla diski.
Zem dzinēja pārsega uzstādīts jau zināmais 6,0 litru W12 Twinturbo benzīna dzinējs, kas attīsta 610 Zs un 800 Nm, un sajūgts ar astoņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu. Dinamikas rādītājus ražotājs nav izplatījis, tomēr Bentley sola, ka tie izraisīšot revolūciju apvidus auto klasē. Sērijveida modelis varētu tikt arī pie jaunā 4,0 litru Biturbo V8 un hibrīda versijām.
Salonā valda ražotāja tradicionālie materiāli – plaša ādas apdare, augstvērtīgs koks un pulētas metāla detaļas. Sēdekļu formula ir 4+1, kas paredz, ka aizmugurējo vidējo sēdekli iespējams nolocīt. Tā vietā tad parādās elkoņa balsts ar atdzesējamu šampanieša un glāžu nodalījumu. Aizmugurē sēdošajiem iespējamas divas konfigurācijas – biznesa režīms ar plašu vietu kājām, izbīdāmu klaviatūru un pilnvērtīgu interneta pieslēgumu caur iPad vai jebkuru citu planšetdatoru.
Atpūtas režīmā aizmugurē sēdošie tiks lutināti ar elektrisku kājas balstu, dzēriena galdiņu un multimediju ekrānu filmu skatīšanai. Ja aizmugurējie sēdekļi nav aizņemti, tad tos var elektriski nolocīt, tādējādi atbrīvojot papildus vietu bagāžai. Iespējamo cenu Bentley, protams, nav vēl minējis, tomēr tā noteikti būtu ievērojami augstāka nekā Audi Q7 vai Porsche Cayenne.
© boot
|
|
|
|
|